De opleidingssuite voor excellente customer service
Customer Service Academy biedt een driedimensionaal opleidingsprogramma dat bestaat uit zes producten die zich begeven op de volgende drie assen:
- Doelgroep: van agent tot teamleider en coach
- Methode: van blended learning tot volledig online
- Ontwikkeling: van kant-en-klaar tot volledig op maat
Customer Service Academy zorgt ervoor dat uw customer service medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen gedurende de gehele loopbaan. U bespaart opleidingsuren terwijl u, zonder meer kosten te maken, investeert in de continue ontwikkeling en kwaliteit van uw medewerkers. Het resultaat: meer betrokken en betere medewerkers, zonder dat daarvoor meer opleidingsuren nodig zijn.
Customer Service Academy bestaat uit de volgende producten:
- Recruit: ter ondersteuning van de werving en selectie van uw contact center medewerkers.
- Start up: het inwerktraject van uw contact center medewerkers.
- Refresh: de oplossing voor het effectief trainen van wijzigingen en updates.
- Check up: periodieke toets om de ontwikkeling en het niveau van uw medewerkers te monitoren.
- Time out: doorlopende ontwikkeling tussen de werkzaamheden door.
- Teamleader Online: de online training voor teamleiders, coaches en senior agents.
Ga naar www.customerserviceacademy.nl voor meer informatie of neem contact met ons op.