Succesvolle Multichannel Conference 2016

Op 20 en 21 april vond de Multichannel Conference plaats in DeFabrique in Utrecht. Metier Academy was aanwezig als facilitator tijdens de discussies in het Better Practices Theater van Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC), dat met het thema ‘Let’s talk 2020’ de deelnemers meenam in de toekomst van klantinteractie. 

Wij hebben genoten van interessante sessies over actuele en vooruitstrevende onderwerpen in klantcontact. Zo waren er sessies over de waarde van klantcontact, Social Customer Care, WhatsApp Customer Service, the Internet of Things en People Management. Tevens werden de nieuwste trends in klantcontact toegelicht door Martine Ferment, voorzitter van de Stichting KIRC, en Geeske te Gussinklo, directeur van de Klantenservice Federatie. Hier kunt u de presentaties van de sessies bekijken.

 

Multichannel Conference 2016

 

Tijdens de Multichannel Conference deelden wij ‘de sleutel tot beter, sneller en slimmer opleiden’ met de bezoekers. Wilt u ook meer weten over opleiden in contact centers? Vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Geplaatst in Customer Service.