Opleiden op maat

Met onze maatwerkproducten stellen wij onze klanten in staat het beste te halen uit hun opleidingshuishouden en daarmee tot nog betere resultaten te komen. Middels advies én training ondersteunen wij organisaties bij blended- en online opleidingstrajecten, op de manier die het beste bij de organisatie past.

Learning Development maatwerk

Metier Academy adviseert en ondersteunt bedrijven in alles wat met blended learning en e-learning te maken heeft. Wij kunnen e-learning toepassen op uw bestaande opleidingsprogramma’s of nieuwe online en blended opleidingen ontwikkelen. Lees hier meer over Learning Development Maatwerk.

Customer Service Academy maatwerk

De Customer Service Academy  is een mix van maatwerk en licentietrainingen voor de klantinteractiebranche. Met de Customer Service Academy bespaart u opleidingsuren terwijl u, zonder meer kosten te maken, investeert in de continue ontwikkeling van uw medewerkers. De (deels) maatwerkprogramma’s van de Customer Service Academy zijn:

  • Recruit: ter ondersteuning van de werving en selectie van uw contact center medewerkers
  • Start up: het inwerktraject van uw contact center medewerkers
  • Refresh: de oplossing voor het effectief trainen van wijzigingen en updates
  • Check up: periodieke toets om de ontwikkeling en het niveau van uw medewerkers te monitoren
  • Time out: korte modules die de medewerker tussen de werkzaamheden door in ‘down time’ kan volgen. Wij hebben kant-en-klare Time outs beschikbaar, maar maatwerk is ook mogelijk.

Lees hier meer over de Customer Service Academy.

Systeem- en applicatietrainingen bij ICT implementaties

Metier Academy kan u begeleiden bij het implementeren van ICT-systemen en applicaties. Door onze uitgebreide ervaring kunnen wij effectieve en efficiënte systeem- en applicatietrainingen ontwikkelen voor zowel de medewerkers als de managers die met het systeem moeten gaan werken. Lees hier meer over systeem- en applicatietrainingen.

High Impact Learning – advies en managementtraining

Metier Academy gelooft in High Impact Learning: een visie op leren waarbij continue ontwikkeling van de medewerker centraal staat. Organisaties die actief het leervermogen van medewerkers, teams en de organisatie ontwikkelen, zijn succesvoller dan hun concurrenten. Door het concept van High Impact Learning toe te passen, halen organisaties meer rendement uit hun opleidingen en halen zij makkelijker hun strategische doelen. Wilt u High Impact Learning toepassen op uw opleidingshuishouden? Metier Academy kan u hierin begeleiden. Lees hier meer over High Impact Learning advies en training.